Ir al contenido principal

Em vaig enamorar DE TU MALGRAT MI.

ET AME SENSE CONDICION.

No vaig perdre a ningú, em van perdre.
Sempre em posi cura per donar el millor,
em lliuri sense condició, em s'arrisqui
tot per amor. Lluiti moltes vegades amb
aquest ésser insuportable, que portava dins.
Tenia milers de pors i diversos dimonis
interns, així i amb tot això sempre
vaig estar aquí, mostrant i donant la millor
versió de mi, No em penedeixo del que
entregat, molt menys del temps dedicat
Em quedo amb aquella tranquil·litat de saber
que tot el que vaig fer va ser de bona intenció,
tot el que vaig ser realment sincer i de
cor. Avui en dia Sorio i viu feliç, perquè
jo mai vaig perdre, a mi em van perdre,

HEIDI OLIVA
Autor.

Comentarios

Publicar un comentario

Entradas más populares de este blog

JUEGATELA POR MI.❤

NO ABUSES DE LA BONDAD Y GENEROSIDAD.

PERDERAS MAS DE LO QUE PIDES.

NO LLORES POR ALGUIEN QUE NO VALE LA PENA.